Avatar billede mort1 Ekspert
16. december 2019 - 16:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Finde ældre Hotmail konto

For efterhånden ret lang tid siden, havde jeg en HOTMAIL KONTO, x-xxx@Hotmail.com
Faktisk havde jeg også en tilsvarende Gmail konto,  x-xxx@gmail.com
Hvordan finder jeg ud af, om disse to konti stadig er aktive i mit navn ?
Avatar billede 220661 Ekspert
16. december 2019 - 17:39 #1
Et bud kunne være du prøver at logge på :-)
Åbner den vil du i gmail få en underretning på din mobil at konto er blevet åbnet af en enhed.
Avatar billede mort1 Ekspert
11. januar 2020 - 15:13 #2
Jeg prøvede at sende en mail, til de relevante adresser, og fik i alle tilfælde besked tilbage om at mailen ikke kunne leveres. så det er jo nok det.
#1 Ja det er selvfølgelig også en relevant mulighed, men ville nok betyde, at jeg først skulle ændre password, med det bøvl det nu indebærer - Jeg tror på, at de omhandlede konti er lukkede - og fred være med dem, men tak for dit indspark.