Avatar billede Slettet bruger
20. november 2019 - 21:35 Der er 27 kommentarer og
1 løsning

Microsoft Office 2016 Professional Plus

Kigger på denne, da den er billigere end 2019 (som jeg helst ville have, men ikke kan finde til mindre end 1000 kr. - de sidste 300 betyder meget).

Er der noget der gør jeg ikke bør købe en Professional Plus frem for en Home?
De koster underligt nok det samme, selv om Plus indeholder flere programmer.

Vil jeg stadig kunne bruge den når jeg en dag køber en ny computer (den jeg har holder ikke evigt)?

Vil også gerne vide hvor stor forskel der er på 2016 og 2019 udgaverne af Outlook og Word, hvis nogen ved det.
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2019 - 21:46 #2
Rettelse
Kigger i stedte på denne. Er kun 100 kroners forksel.
https://www.smartworld.dk/da/forside/69-office-pro-2019.html

De to første spørgsmål er stadig de samme.
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2019 - 21:50 #3
Glem alt ovenstående og start her.

1. Vil jeg stadig kunne bruge #2 når jeg en dag køber en ny computer (den jeg har holder ikke evigt)?

2. Er der evt. noget der gør man ikke bør købe en Professional Plus frem for en
Home? Formoder svaret er nej ...
Avatar billede 220661 Ekspert
20. november 2019 - 21:51 #4
Avatar billede 220661 Ekspert
20. november 2019 - 21:56 #5
#3
1 Nej det tror jeg ikke du kan da den er OEM og tilknytter sig den hardware som den installeres på.
2 Du har som almindelig pc bruger ikke behov for pro udgaven.

Der findes en officepakke der er kompatibel med Microsoft Office. Den hedder Libre Office og er gratis.
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2019 - 22:14 #6
1. Hvordan ser du det er en OEM?

2. Nej ok, men Office Microsoft Office Home and Business 2019 koster 1.100,- Det kan jeg ikke betale pt.

Vil dog gerne vide - er dette også en OEM?
https://softwarenow.dk/produkt/microsoft-office-home-and-business-2019-windows-download/
Hvis ja, hvor finder man nogen der ikke er?

Libre Office.
Vil helt have den nye Outlook.
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2019 - 02:18 #8
4.3 Gb...? Hvad er det du linker til?
Avatar billede 220661 Ekspert
21. november 2019 - 05:21 #9
#6
1. På prisen. En retail licens der kan flyttes koster meget mere.
2. Ja det er også OEM. Der står til 1PC. Havde det været retail var det oplyst.
Avatar billede 220661 Ekspert
21. november 2019 - 06:19 #10
#8 Er en .iso fil til Office 2016 pro der kan brændes og bruges til installation.
At den bliver gjort til en retail version (flytbar) er jo udelukkende den nøgle man koder ind der bestemmer hvad den lander på. Det er et dansk download.
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2019 - 08:07 #11
Ok. Så kan jeg desværre glemme alt om det.
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2019 - 08:09 #12
#10 Forstår ikke meget af dét. Stort set ingenting. Sorry.
Avatar billede 220661 Ekspert
21. november 2019 - 08:57 #13
Fortæller blot hvad link 7 indeholder 😊
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2019 - 15:35 #14
Ja det er jeg klar over. Forstår ikke forklaringen.
Forære han mig en Office 2016? Nej vel... Aner ikke hvad det går ud på. Beklager.
Avatar billede 220661 Ekspert
21. november 2019 - 15:51 #15
Nej det er et rent download af Office 2016. Nøgle skal man stadig bruge :-)
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2019 - 17:24 #16
Forstår ikke computer sprog. Ved stadig ikke hvad det er og hvordan det funger.
Men glem det. Vil ikke plage dig mere med det. Vil jeg have en må jeg betale online.
Avatar billede 220661 Ekspert
21. november 2019 - 17:57 #17
Held og lykke med at få det "hentet" (downloadet) og installeret.
Hopper af tråden her.
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2019 - 22:42 #18
Jeg henter ikke noget når jeg ikke aner hvad det er. Har ikke forstået et kvæk af hvad det handler om. Er også nået dertil jeg er bedøvende ligeglad!
21. november 2019 - 23:56 #19
hej der er 2 måder du kan få office på

1 du kan download office fra heidoc og bruge din kode
eller hvis du har en kode til office https://setup.office.com/downloadoffice/
21. november 2019 - 23:57 #20

Log på med din Microsoft-konto

Du skal bruge din Microsoft-konto til alt det, du laver med Office. Hvis du bruger en Microsoft-tjeneste som Outlook.com, OneDrive, Xbox Live eller Skype, har du allerede en konto.
Log på    Opret en ny konto
Har du allerede angivet en produktnøgle og leder efter din software?  Installér fra din Microsoft-konto

Angiv din produktnøgle
Hent dit Office
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2019 - 03:22 #21
Jeg har ingen licens/produktnøgle til nogen Office (bortset fra min gamle Basic 2003). Det er derfor jeg talte om at købe en office på nettet. Men der er (har jeg fået at vide) meget dyre, hvis det ikke skal være en OEM.

Tænker hele tiden forvirret: Hvad er det her for noget. Man kan da ikke få en ny Office uden at betale hvad det koster...

Hvis det handler om dem man kan benytte online, er jeg ikke interesseret.
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2019 - 02:53 #23
Er lost.

Det ser ud som en Office Professional plus.

Men sådan en får man jo ikke foræret. Hvad er det præcist er, hvorfor er det et direkte download, hvad koster den, hvor køber jeg en licens.

Forstå at jeg ved meget meget lidt om computer. Jeg kan derfor ikke regne ud hvad der foregår.

Beklager. Er ikke i tvivl om du forsøger at hjælpe. Men er slet ikke med her.

Giver op.
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2019 - 03:06 #24
(Eller mere enkelt. Når jeg har hentet filen, aner jeg ikke hvad jeg skal gøre. Installere og købe en licens, købe en licens og installere, eller noget helt tredje.)
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2019 - 03:14 #25
Lever videre med min 2003. Det går nok.
23. november 2019 - 11:55 #26
det er en IMG fil billede når du har downloade den skal du pakke den ud til en mappe
den kan du gøre ned winrar
https://www.rarlab.com/download.htm
Avatar billede MADOlsen Forsker
11. december 2019 - 10:38 #27
#23 Du får ikke noget forærende. For uden en licens, kan du ikke installere den :-)
11. december 2019 - 19:48 #28
"installer nu "