Avatar billede malle78 Praktikant
20. november 2019 - 09:42 Der er 9 kommentarer

Kode glemt

Hej
I er mit sidste håb:)
Kort fortalt står jeg & ik kan huske min kode til facebook eller min gamle hotmail konto, som der i tidernes morgen er brugt.(Min tlf gik i sort, så kan heller ik komme ind den vej med touch)
Jeg har forsøgt alle de muligheder de begge kommer med, men intet virker. Hotmail bliver ved med, at påstå oplysninger ikke er korrekte, hvilket ik kan passe & facebook melder fejl hver gang, vi prøver at komme videre med deres forslag. :O/
Jeg vil egentlig bare ha slettet den facebook konto, så opretter jeg en ny, men det er dæleme heller ik så nemt.
Er her nogen kloge hoveder herinde, der kan trylle?? :)
Avatar billede puren Ekspert
20. november 2019 - 11:19 #1
hvis du ikke har adgang til din mail så kan man dsv ikke gøre noget
Avatar billede malle78 Praktikant
20. november 2019 - 13:57 #2
Men hvad dælen gør de mennesker så hvor nogen dør...det giver jo ingen mening ;( så skal man faktisk sørge for andre har ens kode...just in case,,,
Avatar billede puren Ekspert
20. november 2019 - 14:11 #3
ja eller have er tidsindstillet mail sat som sender en sidste mail til ens kære når man dør,

facebook er pisse lige glad med dig som person, for dem handler det kun om hvor meget data du kan lave til dem som de så kan sælge.
Avatar billede INK Ekspert
20. november 2019 - 14:29 #4
Gå på Hotmail og klik glemt password. Hvis du har husket at lægge dit telefonnummer og/eller alternativ e-mail adresse ind, så kan du nulstille dit password.
Når du igen har adgang til din mail, kan du gentage operationen med Facebook.
Avatar billede malle78 Praktikant
20. november 2019 - 14:52 #5
Jeg har heller ik adgang til min hotmail..har forsøgt at lave det man nu skal gentagende gange hvis man ik kan huske kode men hver gang godkender deres system det ikke og så jeg låst ned 24 timer igen :(
Avatar billede malle78 Praktikant
20. november 2019 - 14:53 #6
Jeg ville ku komme på min facebook med gammel iphone men problemet er den vil ha pin kode og tlf reagere ik på de nederste taster..kan man slå det fra uden at sku indtaste gammel pin??
Avatar billede INK Ekspert
20. november 2019 - 14:59 #7
#5 Du skal ikke forsøge med en gammel kode, men trykke på glemt password.

#6 Hvis du mener pin-kode for at åbne din iPhone, så skal du taste den.
Avatar billede malle78 Praktikant
20. november 2019 - 15:02 #8
Jeg har prøvet alle muligheder med glemt password. Man kommer igennem nogen sikkerheds spørgsmål men hver gang vender de tilbage og skriver deres system ikke har godkendt :(

Jeg kan ik taste den fulde pinkode fordi min iphone er gået istykker & ikke reagere når man trykker på de nedeste taster...ellers ku jeg nemlig komme igennem til det hele den vej :/
Avatar billede malle78 Praktikant
20. november 2019 - 15:07 #9
Jeg er kommet ind under mine koder på gammel iphone. Der står hvad min kode til facebook er..normalt bruger jeg jo tuch...men facebook vil stadig ik godtage den kode på computer...nu giver det hele bare endnu mindre mening:O/