Avatar billede MadsWN Novice
18. november 2019 - 18:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Word eller excel start op med en nyt dokoment når jeg åbner pc

Hej for noget tid siden begyndte min computer at åbne et tomt word dokoment eller en tom excel mappe når jeg starter min computer - den gør det dog kun hvis jeg har brugt programmet ved forrige gang.

Jeg har office version 1911 (Build 12228.20120) og wordmat sidste nye extension

Jeg har prøvet at check jobliste - men hverken word eller excel er sat til at starte med pc'en
Jeg har tjekket "shell:startup" mappen (den er helt tom)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
18. november 2019 - 21:55 #1
Det lyder mystisk - jeg ville nok prøve at reparere office pakken fra "programmer og funktioner" i kontrolpanelet.
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
18. november 2019 - 22:57 #2
Problemet kan skyldes en ”feature” i Windows 10. I givet fald er det en indstilling, du kan slå fra.

Se f.eks. svaret fra Alex9972 i denne tråd:
https://answers.microsoft.com/en-us/msoffice/forum/all/microsoft-word-and-excel-2016-automatically-opens/8d5869df-0212-4f04-9fac-c7e99256a005
Et eksempel mere:
https://www.tenforums.com/microsoft-office-365/133799-word-excel-opening-startup-odd.html
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester