Avatar billede mort1 Ekspert
05. november 2019 - 10:04 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Office Outlook vil åbne fra ekstern HD når jeg starter programmet

Når jeg starter min Office Outlook (2019) får jeg denne popup:
https://ibb.co/nc7PR5K
G drevet er en ekstern HD, og det der refereres til er en backup af mine mails.
Hvordan får jeg ændret stien, så Outlook åbne programmet på den rigtige måde, fra min HD?
Avatar billede falster Ekspert
05. november 2019 - 11:01 #1
Har ikke 2019, men findes indstillingen "Filer", "Oplysninger", "Kontoindstillinger", fanen "Datafiler", må det vist være der.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
05. november 2019 - 11:26 #2
Jeg tror næsten det er rigtigt - jeg har heller ikke 19, men mener det er "Filer", "Kontoindstillinger", "Kontoindstillinger", fanen "Datafiler" :-)

Grunden til "fejlen" er at din backup er blevet tilknyttet som aktiv PST arkivfil
Avatar billede mort1 Ekspert
05. november 2019 - 11:38 #3
Problemet løst.
Falsters hint var næsten helt det rigtigt, og rigeligt til, at komme i det rigtige spor og løse problemet.
Ole_madsen - jeg havde, på baggrund af falsters input, men din "opskrift" var også rigtig.
Tak til jer begge
Avatar billede mort1 Ekspert
05. november 2019 - 12:09 #4
Ole_madsen - jeg havde, på baggrund af falsters input, løst mit problem, men din "opskrift" var også rigtig. (Skulle der have stået ovenfor)