Avatar billede Buller Novice
03. november 2019 - 12:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

LibreOffice

Jeg har lige installere LibreOffice Hovedinstallationsprogram.
så er der denne  Inbygget hjælp til LiberOffice, lægger den sig selv ind i  installationsprogrammet, jeg er ikke så skrap til sådan noget :-(
Avatar billede milter Ekspert
03. november 2019 - 13:57 #1
Ja, hjælpepakken lægger sig selv det rigtige sted.
Avatar billede Buller Novice
03. november 2019 - 14:12 #2
Til milter 1000 tak
Som jeg skriver jeg er ikke så skrap til sådan noget.
Så jeg skal bare downloade den, ikke, det kan jo ikke være nemmer
Avatar billede milter Ekspert
03. november 2019 - 14:31 #3
Velbekom. Du skal bare downloade den, ja, og derefter højreklikke => Installer. Pas på med, at du downloader den rigtige version, altså f.eks. en dansk version, hvis du vil have den på dansk. Når du så åbner Libre Office, vil du få adgang til den via menuen "Hjælp" i øverste linje.