Avatar billede mort1 Ekspert
03. oktober 2019 - 18:13 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Office 365 til Office 2016

En god ven har Office 365 på sin pc, det betaler han angiveligt omkring 500,- Kr. om året til Microsoft for at holde opdateret, der er muligvis også noget beskyttelse og lager i skyen, med i denne pris. Lager i skyen bruger han ikke og virusbeskyttelse, til hans behov, fås billigt eller gratis.
Er der noget problem i at flytte det han har liggende på Office 365 over på Office 2016, og så blot have det hele på hans egen pc, uden at Microsoft behøver at "blande sig" - man kan jo nemt købe en Office 2016 licens for de penge han hvert år betaler til Microsoft.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
03. oktober 2019 - 18:35 #1
Nej, det er ikke noget problem. Det er bare at gå ind i "Filer", "Konto" og logge af O365. Så kan man vælge at indtaste en produktnøgle i stedet, som er måden at aktivere en "ikke O365" version på - og det var det.

Men det er nok værd at finde en nøgle til Office 2019... - 2016 er på vej ud...
Avatar billede mort1 Ekspert
03. oktober 2019 - 19:10 #2
Tak ole_madsen - Det forekommer mig, at Office 2019 er "afhængig" af at man er online, men det er måske ikke rigtigt ?
Avatar billede INK Ekspert
03. oktober 2019 - 19:27 #3
Office 2019 er et stand alone program. Det bliver ikke opdateret til 2020 eller 2021.
Billigt og effektivt for mange private brugere. Købte fornylig 3 licenser til Mac for 15 EUR.
Men Libre Office er et gratis alternativ.
Avatar billede mort1 Ekspert
03. oktober 2019 - 19:46 #4
Jeg er selv glad for Libre Office, men for min gode ven er Publisher meget vigtigt, så det må på en eller anden måde blive  Office 2016 eller 2019
Avatar billede posten Ekspert
04. oktober 2019 - 01:20 #5
mort1 husk bare når du så sender til en "alm" office at den SKAL hedde .doc i word ellers kan man ikke åbne den