Avatar billede swaco Seniormester
25. september 2019 - 21:35 Der er 8 kommentarer

hotmail

hej
efter jeg har lagt hotmail på en pc, får jeg meddelse om en konfligt, jeg ikke kan finde en løsning på, lyder sådan...

One or more folders in your mailbox have name conflicts with others or system reserved names.

Folders with these names can't be downloaded by your IMAP e-mail program.

Notes
Please connect to your mailbox using your Web browser and rename those folders. Once renamed, those folders will be displayed in your IMAP e-mail application correctly.

jeg kan ikke finde hvilke folder der er tale om
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
25. september 2019 - 21:59 #1
Avatar billede swaco Seniormester
25. september 2019 - 22:30 #2
Hej
Nej tror jeg ikke , idet jeg ikke har nogen folder med de navne
Avatar billede INK Ekspert
26. september 2019 - 09:08 #3
I hvilket mailprogram på din pc har du oprettet mailkontoen?

Er hotmail og dit mailprogram/pc opsat med samme sprog?
Avatar billede swaco Seniormester
26. september 2019 - 09:35 #4
hej ink
har hotmail på ipad,
har så også logget ind på en mac mini, med samme konto, og der opstår problemet,
ja de kører begge dansk
Avatar billede INK Ekspert
26. september 2019 - 09:45 #5
Hvilken udgave af MacOS på Mac-Mini?

Hvilken andre mailkonti findes på MacMini ?

Har du i webmail checket mappenavne ? Problemet må skyldes, at du har navngivet (eller kopieret/flyttet) en standardmappe inbox, udbox, kladde, papirkurv, osv.
Avatar billede swaco Seniormester
26. september 2019 - 10:17 #6
hej Ink
MacOS High Sierra
der er ikke andre mail på den
har tjekket på webmail, det er den jeg bruger, kan ikke finde noget
Avatar billede INK Ekspert
26. september 2019 - 10:46 #7
Det eneste jeg så kan foreslå er at  slette kontoen på MacMini. Genstarte og så oprette kontoen igen.
Avatar billede swaco Seniormester
26. september 2019 - 10:59 #8
Hej ink
det er prøvet uden held, har også prøvet på en pc der kommer problemet også
men jeg må indtil videre, nøjes med denne mail på ipad.