Avatar billede Nuser2008 Mester
06. maj 2019 - 09:03 Der er 1 kommentar

Betinget formatering ved brevflet. Word 2016

Hej forum

Jeg har et Word-dokument, hvor værdien i dokumentet ved "brevflet" er variabel, alt efter indholdet i min Excel-fil: 'OK' / 'Ikke OK' / 'Kritisk'.

Disse værdier flettes ind i Word-dokumentet, der er bygget op i en tabel. Her vil jeg gerne i Word-dokumentet kunne anvende betinget formatering, således at når værdien 'Kritisk' dukker op, bliver cellen i Word-tabellen fx rød, og ordet 'Kritisk' bliver skrevet med hvid skrift. Er værdien 'Ikke ok', skal cellen i Word-tabellen blive orange med sort skrift.

Jeg kender 'betinget formatering' fra Excel, men jeg kan ikke gennemskue/læse mig til, hvad jeg skal gøre, for at få den tilsvarende funktion til at fungere i Word ved brevflet.

Kan I hjælpe?

På forhånd mange tak for jeres interesse.

Hilsen Arne
Avatar billede Jan K Ekspert
06. maj 2019 - 09:19 #1