Avatar billede felix15 Nybegynder
27. august 2001 - 17:46 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Startbillede til cs-hp...

Hej allesammen!

Er her ikke én eller anden klog person her inde, som kunne tænke sig 500 point?! Det tænkte jeg nok. Altid godt med lidt lokkemad.

Det jeg mangler er et startbillede til min cs-clan: -|KM|-\'s hp. Du kan se siden hvor billedet skal være her: www.clan-km.subnet.dk

Jeg har ingen specielle ønsaker så, BRUG JERES FANTASI!

Hvis i synes det er for kedeligt, kan i jo prøve at lave en flash-start istedet for. Det ville klart være bedre, for det er faktisk meningen vi skal have sådan én på vores forside. Billedet var bare ment som en midlertidig løsning...

Er der nogle det kan hjælpe, og dermed tjene 500 \"lette\" point??!

MVH. Jimmy
Avatar billede felix15 Nybegynder
27. august 2001 - 17:48 #1
PS: Hvis det bliver en flash-start, er jeg villig til at give 566 point (alt hvad jeg ejer)!
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
27. august 2001 - 17:52 #2
Prøver :) Men skal første lige finde min Cd med Flash frem *Ss*
Avatar billede felix15 Nybegynder
27. august 2001 - 17:53 #3
Giv dig god tid!
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
27. august 2001 - 17:58 #4
Ok
Avatar billede mblarsen Nybegynder
27. august 2001 - 18:05 #5
Lige en generelt design bemærkning.

Under medlemmer er det meget svært om ikke umuligt at læse hvad der står på links\'ene.

Fed menu!

::mblarsen::
Avatar billede felix15 Nybegynder
27. august 2001 - 18:06 #6
Det skal nok blive rettet. Tak for din mening!
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
27. august 2001 - 18:09 #7
hvad står KM for ??
Avatar billede felix15 Nybegynder
27. august 2001 - 18:11 #8
Kalbyhøj Mafia... Det kunne du ellers få af vide på hjemmesiden. Der står det hele!
Avatar billede master_nemo Nybegynder
27. august 2001 - 18:25 #9
prøver! :o)

/MN
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
27. august 2001 - 19:33 #10
Hvad med den her i Flash. Måske der kan bygges lidt på den...

http://www.nikolajdu.dk/cs/cs.html
Avatar billede felix15 Nybegynder
27. august 2001 - 19:38 #11
hehe... det er sgu meget godt lavet, men det var ikke helt det jeg forestillede mig. Helst noget mere mørkt, og hvor det man kan er at trykke på \"skip intro\" som skal stå nede i venstre hjørne. Introen skal være med mørke farver, og også være noget folk gider at se på. Der må også gerne være noget med vores navn i!

Husk nu; det er 500 point vi snakker om her!
Avatar billede felix15 Nybegynder
27. august 2001 - 19:45 #12
her er lidt hjælp... noget lignende det her: http://skinshack.counter-strike.net/
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
27. august 2001 - 21:55 #13
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
27. august 2001 - 21:55 #14
håber at du kan bruge det

/ www.fotx.net/zyberwizard
Avatar billede felix15 Nybegynder
28. august 2001 - 10:31 #15
Det er sgu meget flot, men nu er det sådan at jeg har forelsket mig i flash istedet for, og jeg har fundet en aden til at lave det...
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
28. august 2001 - 13:14 #16
Ok :-) men det er jo ikke smart at trække sine points tilbage :) ..Syntes bare at dem der havde lavet noget skulle have lidt for deres forslag
Avatar billede martens Guru
28. august 2001 - 15:20 #17
nemlig,- sådan leger vi ikke her !
Avatar billede felix15 Nybegynder
28. august 2001 - 16:01 #18
Jeg gør...