Avatar billede uvm Praktikant
24. september 2018 - 10:37 Der er 2 kommentarer

Fortnite PS 4 - problemer med internet connection timeout

Hej alle.  Min søn har store problemer med at spille Fortnite på PS4.  Han får næsten hele tiden "internet connection timeout" eller "internet connection lost", og samtidig så har han også problemer med at spillet lagger.  Vi har prøvet både at køre trådløs og med kabel, men det gør ingen forskel.  Normalt har vi ikke problemer med vores trådløse internet, så det må være noget med spillet eller indstillinger.  Er der nogen som har forslag til en løsning på dette problem ?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
24. september 2018 - 17:23 #1
Prøv lige at køre en test på http://www.speedtest.net
Hastigheden skal være nogenlunde konstant og ping-tiden ikke alt for høj.
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2018 - 19:51 #2
🤓😄😆
Sejt, man gerne vil hjælpe knægten 🤓
Meeen, du burde rette henvendelse til PS4 og lave klage, når Fortnite ikke leverer deres service med spil server ikke har gode spil server.

Og samme for Fortnite udviklerne, var det Epic?
- Tråde med samme problemer netop om conn. time out, er mange.
Hvis du spørger mig, ville jeg ikke satse mine penge hos dem, når de har elendige spil server forbindelser og service.

Fejl og klage kan findes hos udviklernes sites, reddit, og andre forum.

Så, du har rettet henvendelse til rette forum, bare for at finde ud af, at du som bruger ikke har defekt enhed, og ingen af udbyder fejler ingenting, og hellere kan ikke gøre ud over dårlige spil udvikler server forbindelser og deres elendige service.

Tag andet game on med andre spil 🤓👍 Desværre