Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
03. juni 2018 - 20:27 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Kvinde i lys sommerkjole - På Christriania

Vi har set en lille film af en kvinde i lys sommerkjole,
der lige fik et skyd, vælter over en cykel ...
Har været på TV - Og har været på FB.

Jeg spørger ikke til om det er "fint" eller "ej" -
Vi kender ikke baggrunden.

Politiet siger, at hun har smidt med STORE sten mod politiet -
Før hun blev skubbet.
Og efter hun blev skubbet.

Det er politiets ord. Og det er vel rigtigt, når de siger det.

Så er der nogle, der siger, de har set billeder / videoer af hun gør det :
Smide med STORE sten. Før og Efter hun skubbes i brostenene.
*
Spørgsmål :
Er der nogen som ved, hvor man kan se et billede af det ????
Eller en video : Hvor hun kaster med de STORE sten ???

Venlig Hilsen Jørn *
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
03. juni 2018 - 20:27 #1
skyd = skub ...
Avatar billede nopsen Ekspert
03. juni 2018 - 20:34 #2
så vidt jeg har kunnet læse mig frem til er det politiets egne kameraer de har monteret på sig, som har fanget episoderne hvor hun skulle ha kastet sten.
vi må nok vente og se om optagelserne bliver offentliggjort når sagen bliver behandlet.
Avatar billede Poko1 Ekspert
03. juni 2018 - 21:09 #3
Her kan du se stenen på vej til at blive taget op!
https://ibb.co/hiQUHd
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
03. juni 2018 - 21:32 #4
Tak - Ja, jeg er sten blive taget op. Tak
Avatar billede nopsen Ekspert
03. juni 2018 - 23:09 #5
der er lige kommet et nyt klip hvor man sidst i videoen kan se at hun samler en sten op og kaster den her:

https://ekstrabladet.dk/112/sigtet-for-stenkast-nu-samler-de-penge-ind-til-faengslet-kvinde/7183687
Avatar billede Poko1 Ekspert
03. juni 2018 - 23:31 #6
#5 De 3 Sammen klip fra mig er fra samme film!
Avatar billede nopsen Ekspert
03. juni 2018 - 23:54 #7
#6
jeg ved det, men lagde link fordi det er videoen og ikke kun billeder, hvilket måske også ku være interessant for spørgeren, da det giver et bedre indtryk af episoden.
i videoen kan man se at stenen bliver kastet fra hvor hun står alene, umiddelbart efter hun samler den op, det fremgår ikke af billederne.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
04. juni 2018 - 07:04 #8
Tak - Igen ....
Avatar billede finb Ekspert
04. juni 2018 - 09:34 #9
1.
Der er ligeså mange sandheder, som der er tilskuere,
hver enkelt oplever hændelsen ud fra egne forudsætninger.
2.
""Det er politiets ord. Og det er vel rigtigt, når de siger det.""
Hvordan ved du det ? Talte de sandt ang. Tibet-flag ?
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
04. juni 2018 - 10:28 #10
finb - ""Det er politiets ord. Og det er vel rigtigt, når de siger det.""
Er faktisk en ironisk bemærkning .... !!!
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
04. juni 2018 - 10:33 #11
Jeg ser på billedet - At kvinden samler - En meget lille sten, (er det vel) -  op.
En sten på størrelse med en blomme.

Men jeg ser den på billedet. Har ikke set den før.

Hun må ikke kaste med sten ! Uanset hvor "Stor" den er - Eller hvor lille den er !!!!

Kan være meget ubehagelig !!!

Måske har politiet billeder af Kæmpe store sten ?
Måske er nogen betjente ramt og såret ?
- Det ved vi ikke !!!

*
Det vil tiden vel vise.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
04. juni 2018 - 10:35 #12
Fortsat G*O*D = Mandag til jer, derude ....