Avatar billede Tanja Praktikant
02. maj 2018 - 09:12 Der er 3 kommentarer

Fortnite på ps4

Hej

Min søn på snart 12 vil gerne spille Fortnite på sin PS4.
Vi har familieadministration på, og jeg har indstillet hans profil til at kunne spille spil med en højere aldersgrænse. Alligevel kan han ikke hente det ned.
Any ideas til at få det fikset?

Vh Tanja
Avatar billede posten Ekspert
02. maj 2018 - 09:32 #1
har lige forsøgt denne : https://www.epicgames.com/fortnite/en-US/download der var ingen problemer prøv om du kan finde den side på ps4 ellers må ku overføre den via en usb-stik den fylder jo intet kun 30.8 mb
hører fra dig om det virker
Avatar billede Tanja Praktikant
02. maj 2018 - 10:18 #2
Tak for input :-)
Jeg kan godt finde spillet på PS4, men når jeg er på hans bruger, kan jeg ikke hente spillet.
Han har allerede hentet det ned på pc, men hvordan overfører man spillet via usb til ps4?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
02. maj 2018 - 12:00 #3
Du kan ikke overføre et spil fra PC til PS4 - det er vidt forskellige maskiner.

Hvis du kan se den i PS-store, downloader du den via din egen bruger og ser om ikke den dukker op på hans bruger når han så logger ind.