Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
14. april 2018 - 17:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

? Dansk gruppe (Sang) : "Beatles" ?

Jeg synes, at der var en dansk gruppe, der i 1980'erne havde et HIT, ved navn "Beatles" .... Synes jeg .... For, måske, er det kun noget jeg "Bilder mig ind" ???
*
Rocaxino har indspiller "All My Love", som jo handler om The Beatles.

* Men jeg synes, altså, at det også var en anden 80'er gruppe.
Som havde et "Beatles Tema" ...
*
Drømmer jeg ?
*
Nogen her, som kan huske det ?
*
Hvis der altså var en sang. Med navnet "Beatles" - Eller noget tilsvarende.

(Ikke Rocaxino, Naturligvis - Ikke "All My Love)

*
God Lørdag * Venlig Hilsen Jørn *
Avatar billede ole_madsen Ekspert
14. april 2018 - 19:16 #1
Shubidua lavede Nappa & nylon... Men det var vist i 70'erne.
Avatar billede ErikHg Ekspert
14. april 2018 - 19:20 #2
Jeg tænker på NEWS med Søs Fenger der lavede et nummer der hed "Beatles"

https://www.youtube.com/watch?v=pn7gbms9U9s
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
14. april 2018 - 20:10 #3
Tak til jer begge ... Gode sange ! Begge to ...
Det var jo News - Med Søs Fenger ! - Shu*Bi*Dua var / er også gode. T*A*K