Avatar billede plok Forsker
11. januar 2018 - 11:24 Der er 6 kommentarer

Windows har slettet alle Dokumenter efter update? - Program til at genskabe?

Hej.

Jeg har en PC som lige har opdateret til den nyeste version af Windows 10 64-bit. Efter opdateringen er alle mine filer og dokumenter forsvundet?

Det store problem, er at mange af de omtalte filer, er nogle filer jeg benytter til at udfærdige kunders bestillinger. Jeg har nogle backup, men ikke de nyeste så det vil spare mig for en masse ekstra timers arbejde, hvis I kunne hjælpe mig :)

Jeg har prøvet at genskabe til en tidligere sikkerhedskopi med min Windows CD, men der ligger ikke nogen som jeg kan genskabe til?

Nogen som kender til et program som kan genskabe mine filer, med original fil-navn, og evt. den "sti" som de har ligget på?

Det må gerne være et betalings program, hvis det er nødvendig!

Ved I evt. hvorfor alle filer pludselig er væk?

Jeg glæder mig til at høre fra jer!

God dag :)
Avatar billede Poko1 Ekspert
11. januar 2018 - 11:55 #1
Kan du genskabe til før opdateringen gøres i indstillinger Opdateringer og sikkerhed
Genoprettelse.
Avatar billede plok Forsker
11. januar 2018 - 11:56 #2
Nej det kan jeg desværre ikke?
Avatar billede Poko1 Ekspert
11. januar 2018 - 11:58 #3
Gå tilbage til tidligere
https://ibb.co/kCwTZ6
Tag en kopi af din bruger mappe før du opgraderer.
Avatar billede Poko1 Ekspert
11. januar 2018 - 11:59 #4
Se også efter i mappen Windows.Old
Avatar billede plok Forsker
11. januar 2018 - 12:01 #5
Super. Jeg prøver om det kunne være en mulighed? Tak for dine svar!
Avatar billede plok Forsker
11. januar 2018 - 20:32 #6
Hej. Jeg har ikke kunnet noget af de eller gode forslag?