23. december 2017 - 11:05 Der er 3 kommentarer

FACEBOOK DEACTIVATED

FACEBOOK has deaktivated my profile/account without reason. I have had the account for many years. I cant create a new account. After many attempts with many different mail addresses and many different mobile numbers, I have had Surface running on my little surface PC for two days, but only until I close the Surface Pro or log out Facebook. But Twitter is super.
Avatar billede finb Ekspert
23. december 2017 - 11:14 #1
Bedre julegave får du ikke
23. december 2017 - 11:58 #2
I denne søde juletid (???) kan jeg være tilbøjelig til at give #! finb ret.

Men Facebook lukker ikke bare profiler ned, hvad har du selv gjort ?

Kristian
23. december 2017 - 16:11 #3
a. Hvad har jeg selv gjort. Det er det mest normale. Efter 1-2 ugers undersøgelse
og gennemtænkning, ingenting, men det kan jeg ikke bevise.
b. Har jeg installeret en opdatering af et eller andet. Måske. Men Facebook er deaktiveret på to andre PCer og 2 andre smartphones og 1 tablet. Så den holder ikke.
c. YOUSEE. Nej for Smartphones fungerer heller ikke med Mobilnet.
d. Ved at bruge mange mail adresser og mange mobiler er det lykkedes oprette
mig som ny bruger flere gange.
e. Jeg har nu haft FB kørende på min Surface i tre dage, det er uden min gamle information og FB bliver deaktiveret hvis jeg logger ud eller slukker Surface pro.
f. FB har foretaget en ændring eller ekstra kontrol af en mangeårig bruger. Tja.
g. Du kan søge efter Ole Lindberg og sikkert se min aktive FB på min Surface Pro.
Hilsen. Ole.