Avatar billede annam Seniormester
18. december 2017 - 17:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

kan ikke opdatere windows 7, MS egen hjælpeside giver vira ?

min windows 7 kan ikke hente opdateringer

Jeg har kørt malwarebytes, som viser 4 problemer, nu sat i karantæne.

Savner et sikkert link til at genoprette windows update

mvh Anna
Avatar billede Jhja Seniormester
18. december 2017 - 17:36 #1
Avatar billede annam Seniormester
20. december 2017 - 23:45 #2
Tak for dit bud, Jhja, desværre hjalp ms troubleshooter ikke.
Efter en masse bøvl og søgen fandt jeg løsningen i dette indlæg, nemlig:
at skifte indstilling til:'Kontroller aldrig for opdateringer (anbefales ikke)'

Forslaget kom fra ham her Dandm
https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-update/solution-to-windows-update-cannot-currently-check/a61e2514-087d-4cb4-893b-20608d79524c