Avatar billede Mebo Praktikant
16. december 2017 - 17:58 Der er 6 kommentarer

Min Msi vil ikke starte

Hej
Min Msi vil pludselig ikke starte op.
Jeg trykker på start, den viser et Msi logo på skærmen, står lidt og slukker så igen.
Den virkede i formiddags.
Vh M
Avatar billede INK Ekspert
16. december 2017 - 22:26 #1
Du må nok give lidt flere oplysninger for at nogen kan hjælpe.

Er det en bærbar eller stationær?
Er der bip lyde?
osv.
Avatar billede Mebo Praktikant
17. december 2017 - 01:08 #2
Det er en bærbar, en gs70 2qe, der er ikke biplyde.
Den siger ingenting, tænder bare viser MSI logo, så går ca. 10 sek og så slukker den igen.
Håber det giver lidt mere at arbejde med.
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. december 2017 - 07:40 #3
Jeg har set det ske ved en Slumre funktion der ikke virker. Prøv at holde tænd knappen nede i 10-15 Sec. Prøv så om den vil starte?
Avatar billede Mebo Praktikant
17. december 2017 - 14:15 #4
Det virkede ikke, resultatet er det samme tænder 15 sek og slukker, ingen lyde.
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. december 2017 - 15:19 #5
Har du også prøvet strøm knebet?
FJERN strømstik og Batteri fra pc. hold Afbryderen nede i 30 Sec. sæt strøm til og se om den kører?
https://www.version2.dk/artikel/mystisk-stroem-kneb-vaekker-doede-baerbare-til-live-7854
Avatar billede Mebo Praktikant
17. december 2017 - 15:53 #6
Det er afprøvet nu, men resultatet er desværre det samme ☹️