Avatar billede Slettet bruger
02. november 2017 - 13:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Gratis W10 indtil nytår.

http://itavisen.no/2017/11/01/snart-er-det-helt-slutt-pa-gratis-windows-10-nedlastninger/
Kunne utnytte smutthull
Selskapet tilbyr nemlig gratis nedlastning for personer med nedsatt funksjonsevne og som er avhengig av hjelpemiddelfunksjonene i Windows 10. Via en nettside kunne denne gruppen med personer laste ned og bruke Windows 10 gratis. Microsoft sjekker ikke om brukeren faktisk har nedsatt funksjonsevne slik at andre kunne utnytte smutthullet.

På den aktuelle nettsiden kan man nå lese at gratistilbudet utløper ved nyttår i år. 31. desember 2017 er det slutt for gratis nedlastning av Windows 10 via denne metoden.
Avatar billede INK Ekspert
02. november 2017 - 13:26 #1
Som beskrevet mange gange på Eksperten, så er det ikke nødvendigt at gå til den side. Den almindelige upgradering af Windows virker også.
Det bliver spændende at se om de også lukker for den efter 31.12.2017
Avatar billede jalved Ekspert
02. november 2017 - 13:51 #2
Hver gang, jeg hører, at man stadig kan få Windows 10 gratis, så ærgrer jeg mig en smule over, at jeg ikke har flere maskiner, der kan opdateres :-)
Avatar billede Slettet bruger
02. november 2017 - 14:51 #3
#1 Jeg mener ellers at den almindelige opgradering er stoppet. Det er også det som fremgår af artiklen. Men det kan jeg ikke afprøve :-)

#2  Hvor mange maskiner har du brug for? Selvbyggerne har selvfølgelig et problem der, men alle nye maskiner får Windows 10, hvad enten man kan li´det eller ej :-)
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2017 - 12:26 #4
Nå måske er der noget, som kunne bruge indslaget til noget.😊