Avatar billede Martin Praktikant
19. oktober 2017 - 13:17 Der er 1 kommentar

Mailintegration

Hej Forum,
Sikkert pivnemt spørgsmål :-)

Hvordan får jeg indsat et felt i et word-dokument, der sender samme word-dokument med som en vedhæftet fil? Det er til en tilmeldingsblanket. Så når åbnet, og man har udfyldt felter/formular, så ville det være rart, hvis man kunne trykke på et felt, der så medtog dokumentet og havde adressen fortrykt i mail-program.

Jeg kan få indsat et link til mail...men det medtager ikke dokumentet, som hvis man trykker del.

Mange tak.
Avatar billede cht22 Professor
19. oktober 2017 - 15:41 #1
Du kan lave en hjemmeside hvor de kan uploade dokumentet. Det er ganske nemt at lave i php.