Avatar billede ErikHg Ekspert
22. september 2017 - 21:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke logge ind på min Google konto

Jeg har adskillige gange prøvet at logge ind på min Google konto, men uden held. Jeg bliver bedt om at indtaste min e-mail adresse, men når jeg har gjort dette, og klikker på "Næste" knappen, så forsvinder det indtastede og jeg kan starte forfra. Skidtet har virket før, så måske kan nogen hjælpe.
Styresystemet er Windows 7 og jeg anvender IE 11 som browser.

På forhånd tak.
Avatar billede jalved Ekspert
22. september 2017 - 22:27 #1
Det er sikkert ikke så simpelt. Men prøv i en anden browser.
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
22. september 2017 - 22:28 #2
Er det, at du på din computer:
- Åbner IE 11
- Går på google.dk
- Klikker øverst til højre på 'Log ind'
- Vælger én konto af flere eller indtaster din e-mail
- Indtaster din adgangskode
?
Og det har virket før?

Er du sikker på, at du bruger den rigtige e-mailadresse?
Virker din konto med andre browsere og / eller på andre enheder?
Har du prøvet at slette cache og genstarte?
Avatar billede jalved Ekspert
22. september 2017 - 22:33 #3
Bliver du træt af at forsøge at hitte ud af det, kan du evt. nulstille den.

https://support.google.com/accounts/answer/41078?hl=da
Avatar billede ErikHg Ekspert
22. september 2017 - 23:30 #4
#2
Ja jeg har gjort det i lige den rækkefølge du beskriver.
E-mail adressen er 100 % korrekt. Kontoen er blevet oprettet efter jeg skiftede mail-adresse i 2013 fra YouSee til TDC. Jeg har også prøvet at oprette en ny konto, med samme e-mail-adresse, men der kommer netop beskeden om at der allerede er en konto oprettet med mail-adressen jeg bruger.

Jeg vil prøve at nulstille kontoen som jalved foreslår i#3

Mvh.
ErikHg
Avatar billede jalved Ekspert
22. september 2017 - 23:38 #5
Jeg har prøvet det samme med min Skype-konto...

Hvis man kigger på googles supportside, så foreslår de noget med at man prøver at aktivere cookies - sletter cache og cookies som #2 er inde på - og prøver igen. Hvis problemet er at siden opdaterer, når man prøver at logge ind.

Du kunne jo lige - før du nulstiller - tjekke om cookies var aktiverede og så køre en ccleaner (men ikke en intelligent scan, der beholder dine passwords).
Avatar billede ErikHg Ekspert
22. september 2017 - 23:40 #6
Jeg nulstillede kontoen som foreslået i #3, og nu virker det igen :-)

Takker mange gange.

Mvh.
ErikHg
Avatar billede jalved Ekspert
22. september 2017 - 23:42 #7
Super :-)