Avatar billede tobias Nybegynder
20. januar 2000 - 12:38 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Svar fra Eksperten på mobil! Via SMS

Webmaster --> Jeg får tilsendt sms besked når jeg modtager Email fra eksperten men jeg ville høre om det ikke er muligt at lave det sådan at man får en sms direkte fra Eksperten, hvor der står hvad for et spørgsmål der er komentar eller svar fra.? Det ville være lidt nemmere at læse 30 smsér fra sin telefon end det er at læse 30 emails...?
Det skal selvfølgelig være en valgmulighed, så man kan vælge mellem email og sms!?
Avatar billede retep Nybegynder
20. januar 2000 - 13:21 #1
Kan du ikke bare lave din mailadresse om til din sms-mailadresse?

f.eks.
  <tlf.nummer>@sms.mobilix.dk

De andre selskaber har også sådanne adresser, men jeg kan ikke huske adresserne...

Har ikke prøvet om det virker, men det er da et forsøg værd :-)
Avatar billede tobias Nybegynder
20. januar 2000 - 13:24 #2
Jo men så sender den hele mailen og ikke det mest vigtige!

Jeg ville gerne have det sådan at jeg får hvad det er for et spørgsmål og hvad der er svaret!
Det burde kunne stå i 160 tegn!
Avatar billede mora Nybegynder
20. januar 2000 - 15:45 #3
Jeg bruger da mail-alert på min mail-box, der er plads til at skrive

"Hej MORA"
Sprøgsmålet.../ xxx har svaret(kommentaret) spørgsmålet...
"spørgsmål" i katagorien "..."

- er det ikke nok?
Avatar billede admin Novice
20. januar 2000 - 15:49 #4
Vi skal også have den med på WAP bølgen.
Avatar billede mora Nybegynder
20. januar 2000 - 15:56 #5
Jepper :), regner selv med at få en i år
Avatar billede tobias Nybegynder
23. januar 2000 - 18:39 #6
Webmaster--->Kan man regne med der sker noget foreløbig eller kommer vi til at vente længe!!???
Avatar billede ds-zim Nybegynder
28. januar 2000 - 16:33 #7
Ren Porno ! *drool*
Avatar billede tobias Nybegynder
29. januar 2000 - 13:32 #8
Der er vidst ikke nogle der kan give mig et reelt svar påomdet snart kommer!
Avatar billede admin Novice
30. januar 2000 - 15:44 #9
Der kommer til at gå noget tid, men mail delen skal gøres langt bedre end den er nu...  :)
Avatar billede tobias Nybegynder
30. januar 2000 - 23:16 #10
Ok, lyder godt!