27. april 2017 - 18:28 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Windows 10 - defender opdaterer ikke virus- og spywaredifinitioner

Hi siden den 20-4 har jeg ikke fået opdateret ovenstående pls. help
mvh JLA
Avatar billede Slettet bruger
27. april 2017 - 18:51 #1
Det bedste råd er Udskift Defender med BitDefender https://www.bitdefender.com/solutions/free.html
Avatar billede Slettet bruger
27. april 2017 - 18:53 #2
Ps. I alle undersøgelser ligger BitDefender altid blandt de bedste, medens Microsoft altid ligger bland de dårligste.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. april 2017 - 14:50 #3
Enig i at skrotte Windows Defender.
Bruger selv Kaspersky free og Avira free på mine computere.
Avatar billede Slettet bruger
28. april 2017 - 15:13 #4
Kaspersky er uden tvivl et godt valg, den ligger også altid blandt de bedste.
Avira kender jeg ikke. Går ud fra, at de drejer sig om forskellige computer.
Grunden til at jeg anbefaler BitDefender er at den har Real-time Protection.
Det undrer mig faktisk, for mange af os har ikke brug for mere, og bliver derfor heller ikke fristet til at købe pro.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. april 2017 - 17:58 #5
Har valgt de to programmer fordi de er lette at trække for computeren, samt at de som gratis programmer beskytter i den bedre ende.
Avatar billede 220661 Ekspert
29. april 2017 - 07:09 #6
#4 Avira er et tysk sikkerhedsfirma der har eksisteret i mange år :-)
https://en.wikipedia.org/wiki/Avira
Avatar billede Slettet bruger
29. april 2017 - 11:48 #7
Nå ja jeg skulle ikke have skrevet, at jeg ikke kendte Avira, men at jeg ikke har erfaring med det :-)

Nu har spørger ikke fået svar på sit oprindelige spørgsmål og jeg gider ikke at rode med Microsoft Defender, så jeg kan lige så godt hoppe af igen.
Avatar billede 220661 Ekspert
29. april 2017 - 15:47 #8
Ja den er jo en del af Windows, så man kunne måske også stille et spørgsmål om  om Windows 10 får opdateringer?
Avatar billede Slettet bruger
29. april 2017 - 16:03 #9
Det er et godt spørgsmål, så det nok er værd at se efter.
Man kan jo sætte Windows 10 til at opdatere. Ellers er er et par steder her:
https://www.microsoft.com/security/portal/definitions/adl.aspx

https://support.microsoft.com/da-dk/help/918355/how-to-troubleshoot-definition-update-issues-for-windows-defender
29. april 2017 - 19:12 #10
Avatar billede Slettet bruger
29. april 2017 - 23:45 #11
Ok, godt det lykkedes :-)