Avatar billede lars andersen Praktikant
05. marts 2017 - 20:59 Der er 4 kommentarer

asus computer problem med opladning

hej har en asus r510l der ikke vil lade mere op end til 89% og den bliver bare ved med at lyse rød/orange i oplade lampen. den er fra april 2014 syntes det er hurtigt hvis batteri er ved at dø . den bliver afladet og opladet løbende næsten hver dag. eller er der noget software der kan hjælpe her
mvh
lars
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2017 - 21:29 #1
det kan godt være den ikke er gammel, men det kan ikke være andet end et dårligt batteri
Avatar billede ErikHg Ekspert
05. marts 2017 - 21:43 #2
Prøv linket her.
Har selv købt nyt lap top-batteri der, og kan kun anbefales.

http://www.datamarked.dk/batteri/asus/asus-r510l/model.html
06. marts 2017 - 02:41 #3
Det er - beklageligvis - ikke nødvendigvis uset, at et batteri begynder at gå i stykker efter små 3. år.

Jeg må, desværre for dig, erklære mig enig med #1.
Avatar billede brasso Forsker
07. marts 2017 - 19:10 #4
Batteribyen har også batterier til de fleste notebooks. Tak koden fra batteriet og søg i søgefeltet.
https://www.batteribyen.dk/baerbar-batterier