Avatar billede Anders Praktikant
05. marts 2017 - 18:43 Der er 3 kommentarer

Computer lukkede ned

Hej, min computer valgte igår at lukke ned uden advarsel, og da jeg prøvede at starte den op igen ville den ikke vise noget på skærmen. Jeg har haft nogle problemer med den før hvor den ville få blue screen ud af ingenting.
Har i måske en idé til hvad der skyldest dette, og hvordan det kan fikses?
Avatar billede milter Ekspert
05. marts 2017 - 20:40 #1
Hvis du giver os lidt flere oplysninger, kan det hjælpe gevaldigt :-)

Hvilken computer og hvilket styresystem (dvs. Windows 10, 7, 8 eller ...?
Hvad havde du åbent, og hvad lavede du på den, da den lukkkede ned?
Dukker problemet altid op i det samme program, eller ...?
Får du nogle fejlbeskeder? En "blue screen" indeholder altid en tekst, som kort beskriver, hvad der fejler.
Avatar billede richardjensen Seniormester
05. marts 2017 - 20:56 #2
Har du sikret dig,at der er god (gerne rigelig ! ) køling til 'de indre dele'.
'Nullermænd' kan virkelig lave ravage.
Avatar billede ErikHg Ekspert
05. marts 2017 - 21:48 #3
#2
Ja en gang frisk luft vil måske hjælpe. Det skal bare være luften fra en kompressor eller luft på dåse. Dette kan godt virke "febernedsættende" :-) og helbredende på en computer. Varme og elektronik er ingen god kombination.