03. januar 2017 - 16:00 Der er 6 kommentarer

Lukning af skype mm

Jeg har desværre mistet min mand. Hvordan kan jeg slette hans skype konto der er ingen penge i den ?
Hvad med Gmail hvordan sletter jeg den, samt google konto
på forhånd tak.
03. januar 2017 - 16:44 #1
Lad mig først udtrykke min dybeste kondolance

Dernæst :  Slette hans SKYPE - og  GMAIL-konto:

Mener du hemed fra selve computeren eller mener du hans konti overalt: ?

(hvilken type Windows kører den pågældende computer .

Windows eller MAC  //    - Windows 10,  windows 7 Windwos 8.1    eller XP ?)

Det er lidt vigtigt  da  der er forskellige måder at gøre det på afhængig af windows type.og im det er lokale -  eller fjern--konti .. - derfor spørger jeg ...

Kristian
Avatar billede michael_stim Ekspert
03. januar 2017 - 16:46 #2
Kedeligt at höre.

Har du hans brugernavn og password? Hvis nej, så skriv til dem og forklar situationen.
Avatar billede michael_stim Ekspert
03. januar 2017 - 16:51 #4
På norsk godt nok, men er til at forstå:

https://slettmeg.no/veiledninger/slik-sletter-du-avdode-fra-skype
03. januar 2017 - 23:17 #5
Takker. Det er en Windows 10 og det er ikke kun computeren men hans konti jeg gerne vil slette overalt. Jeg har hans brugernavn og password både til skype og google og Gmail
04. januar 2017 - 12:07 #6
HEJ,

På en Windows 10 skal du ind i INSTALLEREDE PROGRAMMER og slette dem der.

(jeg kører selv XP endnu (fordi XP tilbyder nogle services jeg baserer min priogrammering på. De er noget sværere at få tilgang til i Win 10.))

PÅ Fjern konti'ene kan du som Micahel Stim #2 skriver, sende en mail /til de relevante udbydere (google, Gmail etc.)

Men at egen erfaring ved jeg, at hvis du ikke bruger G_Mail i en periode på 3 måneder eller mere bliver din konto automatisk slettet.

Og hvis du sletter SKYPE fra maskinen (installerede programmer !) og ikke bruger den i en i en periode (kender ikke længden!) vil den også automatisk blive slettet.

Så et godt råd:    Hvis dette med at slette fjernkonti'ene lyder besværligt, så lad være med at gøre noget. Om ca. 3-5 måneder vil disse konti være slettet af udbyderne da de (sandsynligvis) ikke bliver brugt længere.

Omkring SLETNINGEN på Windows 10 vil jeg anbefale at du spørger en af de andre om detaljerede måder at gøre det på, da jeg ikke kan hjælpe dig her (da jeg stadig kører XP, som tidligere nævnt.)

Kristian