Avatar billede Casper Ericsen Praktikant
17. december 2016 - 16:32 Der er 2 kommentarer

Min equilizer er blevet slettet!

Jeg havde engang en orangefarvede højttalersymbol nederst til høj på min skærm, der kunne jeg justere lyd og kilde og vælge andre indstillinger. Programmet hedder DTS Audio Control Panel, men det er desværre blevet spist af en uvenlig PC ånd. Jeg har stadigvæk min standard højttaler for windows, som jeg kan vælge ind og ud og aktiv enhed. Jeg har ledt efter DTS Audio Control Panel på internettet, men forgæves. Jeg bruger Windows 10 og det har jeg slet ikke nogen problemer med. Tvært imod synes jeg at det virker bedre end tidligere Windows systemer. Min PC er en HP 500-250eo med 16 Gb memory og i7 processor. Det skal siges at mit forsvundet program DTS Audio Control Panel altid har virket fint med Windows 10, men desværre kan jeg ikke finde det, hverken på PC'en eller i cyberspace. PS der er heller ikke kommet nogen opdaterede driver til lyd, det kan jeg se i enhedshåndtering. På forhånd tak for evt. hjælp!
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. december 2016 - 16:45 #1
Er det ikke blot denne? Så burde der under kontrolpanelet Være et symbol Realtek HD som du kan lave genvej fra!
http://www.realtek.com.tw/downloads/downloadsView.aspx?Langid=1&PNid=24&PFid=24&Level=4&Conn=3&DownTypeID=3&GetDown=false
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. december 2016 - 17:07 #2
Hvis den er i boksen til højre kan du bare trække den ud på Processlinjen
https://billedeupload.dk/images/vkEGI.png