Avatar billede Lærke Larsen Praktikant
18. november 2016 - 20:01 Der er 2 kommentarer

Windows Apps Store problemer!

Hej. Jeg har tidligere prøvet at downloade Minecraft edition beta til windows 10 (skal siges at jeg har installeret windows 10) og efter at have købt spillet, skrev den "starter download" og stillede sig i kø. Sådan har den været siden... Den blokere for opdateringer i Store, og man kan slet ikke gøre noget som helst ved det... Hjælp?
Avatar billede INK Ekspert
19. november 2016 - 09:47 #1
Ifølge Microsofts betingelser har du adgang i 3 år efter køb.
Du bør kunne lukke og genåbne "store" og så downloade igen.
Avatar billede claes57 Ekspert
19. november 2016 - 12:39 #2
windows kan smadre Store-adgang hvis noget hænger. løsningen er et reparationsprogram: http://www.tweaking.com/content/page/windows_repair_all_in_one.html
Det skal IKKE KØBES - se længere nede, og download det gratis.
Start programmet - i bunden vil den foreslå, at pc genstartes i fejlsikret mode - gør det, da det giver programmet flere muligheder og øger hastigheden.
Når genstartet, så start programmet igen - gå direkte til faneblad "Step 5:backup" og lav en sikkerhedskopi og et gendannelsespunkt. Derefter fanebladet "+ repair" - bare kør alt, det selv foreslår - og vent til det er helt færdigt. Så vil PC genstartes - gør det, og den starter normalt. Programmet kan nu afinstalleres - du er færdig med det. Kør din windows update, og hent derefter spillet.