Avatar billede mikkel251 Seniormester
30. oktober 2016 - 12:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

tjenesten tjenesten brugerprofil blev ikke logget på win 10

tjenesten tjenesten brugerprofil blev ikke logget på
den her fejl får jeg i windows 10 efter jeg har oprettet en bruger på min pc til min kæreste, og lige meget hvordan jeg opretter profilen og lige meget hvad jeg gør så får jeg den her fejl når jeg prøver at logge på med hendes nye profil.

jeg har søgt efter fejlen på nettet men der finder jeg kun løsning til win 7 og 8 og det kan jeg ikke bruge til ret meget, deres løsning får jeg ikke til at virke,

hvad gør jeg??
Avatar billede ebea Ekspert
30. oktober 2016 - 13:52 #1
Avatar billede mikkel251 Seniormester
30. oktober 2016 - 17:49 #3
jeg brugte den hvor jeg lavede en kopi af default() mappen i mappen brugere på c drevet og om døbte den til Default og der ligger en skjult mappe med samme navn i forevejen, den overskrev jeg og så virkede det :D

tak for hjælpen
Avatar billede ebea Ekspert
30. oktober 2016 - 17:52 #4
Du er velkommen! ;-)