"stuck pixel" på helt ny skærm
Jeg fik i dag en BenQ 24" LED XL2430T i fødselsdagsgave.Den er købt hos komplett.dk, men efter kort brug konstaterede jeg at den har en såkaldt "stuck pixel".
Dvs. at den ene pixel er en anden farve. (i mit tilfælde lyser den rød.)
Komplett's support åbner først mandag, derfor er der nogen som kender til komplett's politik indenfor dette?
Jeg har læst noget løst omkring at der minimum skulle være fem pixelfejl før de gjorde noget ved det.
Min er dog ret tæt på midten, og meget irriterende. Jeg har prøvet de diverse software midler,
men intet har virket. (der står dog også at chancerne ikke er så store.)
Jeg vil nemlig ikke stå i den situation at den pixel ikke tæller som en gyldig grund til erstatning. I såfald vil jeg bare bruge min 45 dages returret (lovmæssigt kun 14 dage, men komplett giver 45 dage), og så få pengene tilbage og bestille en ny.
Her på billedet har jeg tegnet (med lidt større prik) dens placering.
http://imgur.com/tN4ECmy
Mange tak for alt hjælp! :)
Ret