Avatar billede bbnbbn Nybegynder
24. marts 2016 - 11:16 Der er 4 kommentarer

iphone 5 = Apple id

HJÆLP jeg ved min kode på mobilen og min lås op ,,min mobil ønsket at opdatere og jeg sagde ok , men nu spørg den om kode  men kan ikke huske min Apple id kode =  b,,,,,@icloud.com og adgangskode  og når jeg ikke kan løse op for dette problem kan jeg slet ikke bruge mobilen ringe eller modtage opkald ??
Avatar billede claes57 Ekspert
24. marts 2016 - 13:36 #1
du bruger ved koden når du henter apps til iphone?
Hvis du har din email, så
https://iforgot.apple.com/password/verify/appleid#!&section=password
Avatar billede bbnbbn Nybegynder
25. marts 2016 - 12:06 #2
ok prøver men jeg har ingen apps med koder dem jeg har er gratis ??
Avatar billede bbnbbn Nybegynder
25. marts 2016 - 12:14 #3
jeg har prøvet din anbefaling link .... og de spørg om mit navn og mail og når jeg gør det skriver de der er ingen appel id på det navn og  med de oplysninger jeg har givet ?? det er jo klart jeg har aldrig givet nogen navn og ´kode til appel id ???
Avatar billede claes57 Ekspert
25. marts 2016 - 12:53 #4
ring til dem - det koster sikkert penge hvis du er udover de første 90 dages support fra da tlf var ny.
Tlf 80249625