Avatar billede mblarsen Nybegynder
21. august 2001 - 22:56 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvad gør csrss.exe?

Hvad gør programmet csrss.exe? Jeg undre mig specielt da det får en f....ns masse IO-reads.

::mblarsen::
Avatar billede mblarsen Nybegynder
21. august 2001 - 22:57 #1
...mit eget bud er noget netværk/kommunikations gejl ????

::mblarsen::
Avatar billede goulduck Nybegynder
21. august 2001 - 23:02 #2
Hvis man ser beskrivelsen på filen, hedder den:

Client Server Runtime Process
Avatar billede makse Nybegynder
21. august 2001 - 23:09 #3
Csrss=client/server run-time subsystem
Læs http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q263/2/01.ASP
Avatar billede mblarsen Nybegynder
21. august 2001 - 23:10 #4
Ved du sådan mere præcist hvad den foretager sig. (ps: du har fået pointene)
Avatar billede goulduck Nybegynder
21. august 2001 - 23:14 #5
Klippet fra overstående URL:

This is the user-mode portion of the Win32 subsystem (with Win32.sys being the kernel-mode portion). Csrss stands for client/server run-time subsystem and is an essential subsystem that must be running at all times. Csrss is responsible for console windows, creating and/or deleting threads, and some parts of the 16-bit virtual MS-DOS environment.
Avatar billede makse Nybegynder
21. august 2001 - 23:18 #6
mblarsen > Hvorfor afviser du et korrekt svar?
Avatar billede mblarsen Nybegynder
22. august 2001 - 00:00 #7
undskyld... jeg var lidt hurtig. Jeg har ikke afvist dit svar af - jeg var såmænd bare lidt for hurtig til at acceptere et andet (goulduck).

håber du kan tilgive mig. Jeg værdsætter at du har brugt tid på at svare og jeg håber ikke at du bærer nag over dette - for min, andres og ikke mindst din egen skyld.

(kan jeg forresten overfører nogle point til dig uden at oprette et åndsvagt spørgsmål så gør jeg med glæde det)

::mblarsen::
Avatar billede makse Nybegynder
22. august 2001 - 00:42 #8
Hehe, okay. Det er bare i orden. :)
Du behøver ikke at oprette et nyt spørgsmål.
Avatar billede goulduck Nybegynder
22. august 2001 - 01:19 #9
Det er jo lige det med at kende systemet ... mange \"nye\" laver denne fejl..
Avatar billede mblarsen Nybegynder
22. august 2001 - 02:05 #10
Pyyhhh.. tak makse :)