Avatar billede jesperela Nybegynder
01. marts 2016 - 13:42 Der er 1 kommentar

Opsætning af Cisco router til TimeCapsule og B&0 A8?

Stofa har for nyligt overtaget leveringen af internet fra min lokale antenneforening og jeg har stadig den samme Cisco EPC3925 kabelrouter.

Problemet er at min TimeCapsule, som er koblet til Cisco routeren med et lankabel og som jeg til dagligt bruger som mit trådløse netværk, efter skiftet ikke længere har forbindelse til internettet. Routerfunktionen på TimeCapsule er sat til DHCP og NAT som den altid har været (min TC bruger jeg ifm. udenlandsk netflix).

Desuden virker mit B&O A8 ikke på netværket - netværksknappen blinker orange. Når jeg googler dette kommer der følgende frem: "Your B&O PLAY music system is not connected to the network and you must follow the procedure described below depending on whether you use it with a wired or a wireless connection. As there are many different types of networks and routers, you may have to modify certain settings of your network or router in order to connect your product".

Jeg kan sagtens koble direkte på Cisco routerens trådløse netværk med min iphone/pc/ipad og bruge internettet.

Hvad kan der være galt og hvordan løser jeg det? (Stofa aner ikke hvad det skulle være)

PFT!
Avatar billede jesperela Nybegynder
01. marts 2016 - 13:54 #1
*Desuden virker mit B&O A8 ikke på CISCO netværket