Avatar billede Sarby Nybegynder
24. februar 2016 - 15:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Link til nyt vindue

Hej.
Er der en ekspert der gider hjælpe mig med nok et let spørgsmål?
Jeg har en simpel hjemmeside www.sarby.dk - det er helt OK.
På siden har jeg et link til en anden server og side. Når der trykkes på denne link "Flere billeder fra Jorck'spassage." vil jeg gerne have den side på skærmen men uden alt det grå jeg har på den første side, altså en helt ny side/vindue/fane. Håber på lidt hjælp.
På forhånd tak.
MVH
John Sarby
Avatar billede keysersoze Guru
24. februar 2016 - 20:39 #1
Hos mig åbner linket i en ny fane?
Avatar billede Wally73 Mester
24. februar 2016 - 22:43 #2
Du har angivet target="_blank" som parameter i din link-opsætning.
Dette betyder at hjemmesiden åbner i et nyt vindue.
Avatar billede Sarby Nybegynder
24. februar 2016 - 23:22 #3
Hej.
Korrekt, jeg fandt det på google. Takker for jeres deltagelse.
MVH
John
Avatar billede Wally73 Mester
26. februar 2016 - 00:01 #4
Skulle det være en anden gang. :)