Avatar billede Jannickhess Professor
22. februar 2016 - 23:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke åbne indhold af mapper mere de gule

Kære Brugere,

af en eller anden Grund kan jeg ikke mere åbne mine mange Mapper
heller ikke hvis jeg laver en "ny > mappe

Hvad kan der evt være galt,

Det eneste der sker at at der ligger sig et stisystem nede i den linje hvor også uret ligger nede

Da det jo er det som jeg mest brugere min pc til er det jo ret irreterrende

Kan nogen komme med en løsning ?

KH

Jannick
Avatar billede moddi100 Seniormester
22. februar 2016 - 23:56 #1
Måske skifter du imellem at anvende flere skærme? Det kunne godt lyde som om at stifinder åbner, blot uden for din skærms synsfelt.

Prøv at trykke "Windows tasten" + "P" -> "Kun PC"
Avatar billede Jannickhess Professor
24. februar 2016 - 11:03 #2
Tak moddi100

Min skærm nr 2 var slukket og derfor må mappen være åbnet på denne skærm, uden at jeg lige tænkte over at det var derfor -

Så nu virker alt som det skal

Tak for hjælpen

læg en besked for point

KH

Jannick
Avatar billede moddi100 Seniormester
24. februar 2016 - 11:17 #3
Du er ikke den eneste, der har lavet det trick ;)