Avatar billede ranni Forsker
18. februar 2016 - 21:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Converter SWF til videoformat?

Hej.
Windows 8.1
Jeg har nu søgt en converter fra SWF til alm. video format.
Jeg har kun mødt modstand/advarsler fra Windows og Avast de sidste 3 timer..
Kender I et program, der er sikker selvom det koster lidt.
Avatar billede Slater Ekspert
19. februar 2016 - 09:01 #1
Det kan ikke lade sig gøre at konvertere en enhver SWF-fil til video, da SWF kan være interaktiv, ulineær og dynamisk, hvilket en video ikke kan.
Du kan konvertere Flash video (FLV) til et andet videoformat. Det kan f.eks. MediaCoder klare.

Det er så naturligvis muligt at der findes programmer der kan finde en embedded FLV i en SWF-fil og konvertere den. Det kender jeg ikke til. Ellers er der decompilere og extractors til Flash som kan finde dem og hive dem ud.
Avatar billede ranni Forsker
19. februar 2016 - 09:49 #2
Hej viperine.
GOM player kan afspillefilen helæt korrekt men andre videobehandlings programmer som Pinnacle Sony Elements ikke vil kendes ved den.

MediaCoder bliver blokeret af Avast
Avatar billede ranni Forsker
20. februar 2016 - 16:51 #3
Jo mere jeg "roder" i problemstillingen bliver jeg klar , at der skal meget mere teknisk forstand til at udføre ønskede end jeg har.
Der er åbenbart helt grundlægende forhindringer til, for at kunne lave SWF fil om til en aktiv video, der kan betjenes med TV fjernbetjening.

Jeg takker vip... for at prøve at hjælpe.

Jeg lukker tråden.