Avatar billede nordicwolf Nybegynder
16. februar 2016 - 11:25 Der er 5 kommentarer

Efter update er der kun 1 skærm

Jeg har normalt en ekstra skærm sat min bærbare, når jeg sidder ved skrivebordet.
Efter at der er kørt en opdatering i Win 10 kan jeg ikke mere se min skærm nr. 2

Har undersøgt om der er opdateringer til skærmkortet, men her er der også kun en skærm
Er der nogen der har en ide om hvorfor den pludselig ikke vises

Skiftet kabel mellem skærm og den bærbare og har desuden prøvet både VGA og DVI, men intet held :(
Avatar billede Poko1 Ekspert
16. februar 2016 - 12:24 #1
Hvad siger den hvis du trykker på Windows tasten + P ?
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
16. februar 2016 - 12:40 #2
Hej
Så kommer den sidebar i højre side hvor man kan skifte til andre skærme eller udvid eller kun pc osv. men den virker ikke, dvs. man kan markere men ikke gemme :(
Avatar billede Poko1 Ekspert
16. februar 2016 - 12:47 #3
Og Windows tasten + X Kan du tilslutte ekstra skærm her?
Ellers er det nok Producentens hjemmeside!
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
16. februar 2016 - 12:58 #4
Jeg hælder mest til at jeg skal have kontaktet Nvidia og høre om sidste opdatering har gjort det umuligt at at sætte flere skærme til
Har tjekket enhedshåndtering og der er ingen gule udråbstegn, men maskinen virker da også fint med skærm 1
Avatar billede Wally73 Mester
16. februar 2016 - 20:51 #5
Højreklik på skrivebordet og vælg opløsning, så burde du kunne vælge den rigtige opsætning der.

Hvis du kan se flere skærme med Windows + P, så betyder det at Windows kan se dem.