Avatar billede cbedb Mester
03. januar 2016 - 12:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Opdateringer til win 8 står og kører i flere dage

Hej venner Godt nytår
Mit barnebarn har været med en Samsung tablet pc med Windows 8.
Da den ikke ville noget, gendannede jeg den totalt.
Der var utrolig mange opdateringer hvor den stod og kørte en hel dag. Efter genstart står den på konfiguration mislykkedes gendanner filer efter 1 døgn slukkede jeg og genstartede, nu har den stået 2 døgn på den måde.

Please help help
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2016 - 18:02 #1
Deaktivere eventuelt dit sikkerhedsprogram 1. Hent og kør fix-it fra microsoft, det nulstiller opdate.  2. hent opdateringer og installer opdateringer. 3. genstart computeren for at konfigurere computeren.

https://support.microsoft.com/da-dk/kb/971058
Avatar billede cbedb Mester
03. januar 2016 - 22:40 #2
Den starter ikke op så jeg kan gøre dette.
Når jeg starter kommer Samsung frem og derefter siger den konfigurerer opdateringer. Kort efter skriver den konfiguration mislykket gendanner opdateringer og så kører den bare uendeligt.
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2016 - 23:57 #3
kør windows ind på ny med USB eller lan )
Avatar billede cbedb Mester
04. januar 2016 - 08:05 #4
Det prøver jeg
Avatar billede ahe55 Nybegynder
04. januar 2016 - 08:44 #5
Start den op og tryk f2 til bios slå score boote fra så kan du nulstille den. Håber det lykkes.
Avatar billede cbedb Mester
04. januar 2016 - 08:53 #6
Tak jeg slog secure boot fra og wupti der var den