Avatar billede kurtba Ekspert
02. januar 2016 - 00:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

MSI ms-16gc drivere

En bekendt kom med ovenstående bærbare pc i dag. Modelnavn er ms-16gc og den hører til i Steelseries serien.
Men når jeg søger hos msi kan jeg ikke finde den under support, og skulle gerne finde nogle drivere til den, da hd er stået af.
Jeg har lavet diverse søgninger på google og nogle af dem peger på en model som hedder GE60 OND.
Nogen der ved, om det er samme som ms-16gc?
Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2016 - 07:03 #1
Avatar billede kurtba Ekspert
02. januar 2016 - 22:46 #2
Jeg har linket til GE60 OND, og du peger på GE60 ONC.
Er det fordi du mener, at ONC modellen er identisk med 16gc og ikke OND modellen?
Avatar billede kurtba Ekspert
06. januar 2016 - 01:22 #3
Via bios fandt jeg ud af, at Marketingname er GE60 20C, og modelnavnet som tidligere anført MS-16GC.
Men via marketingname, kunne jeg finde drivere til pc.en.
Gupe smid et svar, så får du point for forsøget.
Avatar billede kurtba Ekspert
17. januar 2016 - 19:10 #4
Mod min vilje må jeg give mig selv point for at lukke spørgsmålet, når Gupe ikke vil lægge et svar.