Avatar billede aphandersen Juniormester
01. januar 2016 - 17:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke starte El Capitan opgradering

Jeg var ved at opdatere min Mac til El Capitan, da den så sagde at der ikke var plads nok på harddisken til installationen. Jeg slettede så forskellige filer på Mac'en, så der var omkring 25 Gb ledig plads. Desværre ville den ikke fortsætte opgraderingen, dvs. man kunne ikke klikke på det harddisk ikon for at fortsætte installationen.

Jeg afbrød derfor installationen, i håb om at kunne starte den op igen. Efter en genstart gik jeg ind i App store og der står under El Capitan "Hentet", men man kan ikke trykke på den. Når man trykker på Læs mere, kan man trykke på "Hent", men så tænker App Store bare og der sker ikke mere. Ude på fanen "Opdateringer" i App store står der ingen opdateringer.

Er det ikke muligt at starte den her installation op manuelt, evt. ved at downloade selve opgraderingen et sted?
Avatar billede 220661 Ekspert
02. januar 2016 - 11:54 #1
Avatar billede jk45 Forsker
02. januar 2016 - 16:25 #2
Har du kigget under "Programmer" der plejer den at ligge når den er hentet
Avatar billede aphandersen Juniormester
13. april 2016 - 20:00 #3
#2 du har helt ret. Læg du bare et svar, så lukker jeg spørgsmålet.