Avatar billede problembarnet80 Nybegynder
25. december 2015 - 13:37 Der er 5 kommentarer

Hardware/windows problem

I sidste uge slukkede min computer ned og så kunne den ikke finde harddisken mere. Det løste sig ved at jeg trykkede på kablet til harddisken. For en sikkerheds skyld købte jeg en ny harddisk, en ssd som jeg har sat til master og installeret windows7 på. Kort efter alt var opdateret valgte den at lukke ned men den startede windows op halvt, hvor skærmen gik i sort og sagde ingen signal. Det bliver den ved med hver gang jeg genstarter. Jeg kan godt geninstallerer windows uden problemer men når jeg går i gang med at opdaterer eller lige når jeg er færdig, så dør den. Havde den lige oppe og kører en gang en hel dag men næste morgen, ingen signal.

Jeg har prøvet at skrifte de forskellige kabler til harddisken men det hjælper ikke. Jeg har prøvet at opgradere til windows10, det hjælper heller ikke. Jeg tænker det nok er et hardware problem men jeg kan ikke lige se hvor dette problem opstår. Hvor kan problemet ligge?
Avatar billede problembarnet80 Nybegynder
25. december 2015 - 13:55 #1
Den gør det samme med min gamle harddisk nu :(
Avatar billede Poko1 Ekspert
25. december 2015 - 14:22 #2
Mister den Bios indstillinger? Kunne det måske være batteriet!
Avatar billede problembarnet80 Nybegynder
25. december 2015 - 15:04 #3
Bios står til standard indstillinger, er ikke helt sikker hvad du 100% spørger ind til.

Den fryser og så genstarter jeg og så når den lige til windows logo'et, tænker den kort og genstarter og bliver ved med dette til jeg slukker. Når jeg geninstallerer igen, så kan installationen ikke en gang se der allerede ligger et windows.
Det sker både i win7 og win10.

Kan batteriet have indflydelse på det?
Avatar billede problembarnet80 Nybegynder
25. december 2015 - 17:34 #4
poko1 lav lige et svar, et nyt batteri ser ud til at have løst alle mine problemer for nu :) Tak
Avatar billede problembarnet80 Nybegynder
26. december 2015 - 11:41 #5
Nå, det hjalp i ca 2 timer og så gik det helt dødt igen. Her til morgen blev min bærbar så ramt af samme problem. suk suk suk :/ :/ :/

Hjælp hjælp