Avatar billede Jolles Professor
10. december 2015 - 21:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

harddisk snart fyldt

på min knap 1 år gamle Asus UX32L med win10 har jeg kun 26,2 gb ledig af 98,1 gb.
Hvor er det mon meningen, man skal gemme sit stuff når harddisken er fuld.
Avatar billede chalde Seniormester
10. december 2015 - 22:02 #1
Ekstern harddisk, NAS, diverse online services (dropbox, onedrive etc.), erstat den med en ny og større hvis muligt.
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
10. december 2015 - 23:13 #2
Windows 10, hvis du kører det, har en fin funktion som hedder "Diskoprydning". Der er ofte 8-10 gb at hente alene i gamle Windows-opdateringer. Prøv at starte med at køre det program.

Umiddelbart ligner din model ikke en som kan opgradere harddisken. Men du kan måske benytte det gratis OneDrive som følger med dit Windows (du kan købe op til 1 TB plads: https://onedrive.live.com/about/da-dk/). Det kræver dog netadgang...

Et andet alternativ er at købe et microSD / SD-kort til din bærbare - SD-kort kan man få på helt op til 200 gb nu...
Avatar billede eurositi Ekspert
11. december 2015 - 07:34 #3
Emnet var også oppe at vende herinde for præcis en måned siden. Måske er der nogle tips i denne tråd, du kan bruge:
http://www.eksperten.dk/spm/1007177#reply_8200676
Avatar billede Jolles Professor
12. december 2015 - 10:53 #4
eurosti læg et svar. Alt ligger i dit link. Håber det er ok med de to andre svarere.
Avatar billede eurositi Ekspert
13. december 2015 - 01:25 #5
Okey dokey...