Avatar billede rumlegumle Nybegynder
07. december 2015 - 21:36 Der er 5 kommentarer

Bredånd

Jeg har for øjeblikket bredbånd og tv pakke fra Yousee gennem antenneforening.
Jeg skal opsige min tvpakke og kan derfor heller ikke have bredbånd derfra længere. Sådan er reglerne.
Mit spørgsmål er, om jeg kan få bredbånd fra andre udbydere gennem antennestikket, eller om der skal bruges et telefonstik? (Jeg har ikke et telefonstik på nuværende tidspunkt)
Avatar billede Blueeyez Mester
07. december 2015 - 22:01 #1
Kontakt antenne foreningen og spørg dem ad om de har en ny leverandør klar på antenne kablerne ;)
Avatar billede tryltryl Juniormester
07. december 2015 - 23:13 #2
Om et par måneder åbner Yousee op for, at man kan få internet uden en tvpakke. De åbner også op for, at andre udbydere kan udbyde internet gennem deres kabler.

Alt dette med en arm vredet om på ryggen, naturligvis. :-)
Avatar billede rumlegumle Nybegynder
08. december 2015 - 09:49 #3
Det lyder syper fedt! Så venter jeg tålmodigt... Tusind tak for svar!
Avatar billede finb Ekspert
08. december 2015 - 14:24 #4
Bred-ånd er vi flere, der kunne have brug for,
venligsindet haha ;)
Avatar billede rumlegumle Nybegynder
08. december 2015 - 14:37 #5
ha ha.. ja det er ikke engang lyv :-) Bare det er en god  "bred-ånd", så behøver vi ikke bekymre os om bredbånd... smiler  :-)