Avatar billede DanishBear Seniormester
07. december 2015 - 17:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Store filer over lokalnetværk

Når jeg henter Server backup filer fra min server til min private PC (begge på lokalnet) og filen eller filerne er store 10Gb eller mere så kan jeg se den fri Ram bliver mindre og mindre indtil 0Mb,
kopiere jeg filerne over på f.eks, en tilsluttet en USB-HD sluger den ikke ret meget, hvad er der galt og hvad kan jeg evt. gøre ved det?

Det er kun over ved lokalnet den bruger ram, til der ikke er mere og der er 16GB i sereveren og med store filer bliver det hele brugt med den følge at serveren bliver _meget_ sløv.
Avatar billede DanishBear Seniormester
18. december 2015 - 21:10 #1
Uhadada, nu er der snart gået 14 dage uden en eneste respons på mit spørgsmål. :-(
Avatar billede DanishBear Seniormester
23. december 2015 - 09:10 #2
Svar til mig selv, der er INGEN der gider svarer.