Avatar billede frem-ad Professor
30. november 2015 - 11:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

AVS video converter flere video på en gang men de bliver hver for sig

Hej
AVS video converter jeg skal have flere videoer konvenerede. men når jeg laver en liste af 5 filer så konventer, dem den sammen til 1 lang video, hvordan er det jeg indstiller den til og beholde videoerne hver for sig, så 5 videoer er 5 videoer.
For jeg gider ikke ta en af gangen for så kunne den stå og konventer som tager mange af pc ressourcer, imens jeg er på værkstedet.
Avatar billede ebe Praktikant
30. november 2015 - 11:59 #1
Avatar billede ebe Praktikant
30. november 2015 - 12:27 #2
så set et hack i de to felter som i vejledningen
Avatar billede frem-ad Professor
30. november 2015 - 15:55 #3
Det fungerede.
Avatar billede ebe Praktikant
30. november 2015 - 18:21 #4
takker :)