Avatar billede fjorbak Forsker
13. november 2015 - 21:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Lydkort i win 7 64 bit

Hej gutter

Jeg har for nogen tid siden mistet kontakten til mit lydkort, det skete efter jeg har været på nettet og blev fanget af en af de som forsøger at låse pc.

På en eller anden måde slap jeg ud, men mit lydkort havde jeg mistet kontakten til.

Jeg forsøgte at kører maskinen tilbage og det hjalp indtil der kom en opdatering så sluttede glæden der.

Er der en som kan de vise sten

Mvh

Jan
Avatar billede 220661 Ekspert
13. november 2015 - 22:33 #1
Hvis ikke du kan finde driver på producentens egen hjemmeside, så havde jeg givet Slimdrivers en chance:
http://www.driverupdate.net/
Det er den gule gratis version du skal bruge.
Avatar billede fjorbak Forsker
14. november 2015 - 11:41 #2
Hej

Ja det er nu afprøvet, med driverupdate, min pc siger at der intet lydkort er i men ser jeg i enhedsorientering er der markering ud for IDT driveren men den er opdateret, nu er det en bærbar pc så man kan ikke bare tage lydkortet ud.

Jeg har en fornemmelse af at kortet er kapret af et eller andet på nettet som jeg læste om for nogen tid siden
Avatar billede 220661 Ekspert
14. november 2015 - 11:45 #3
Er det synligt i enhedshåndteringen?
Hvis det er prøv at højreklikke på det og vælg "fjern".
Genstart pc og lad os se om Windows genfinder det og installerer den rigtige driver til det.
Avatar billede 220661 Ekspert
14. november 2015 - 11:48 #4
Har du forsøgt at køre div renseprogrammer for at se om den er helt clean efter angrebet?
Avatar billede fjorbak Forsker
19. november 2015 - 18:32 #5
Hej igen

Jeg har kunne se lydkort i enhed håndteringen, slettede alt og genstartede den fandt delene igen men kortet er der ikke, meddelsen er ingen lydoutputenhed
Avatar billede fjorbak Forsker
26. februar 2016 - 08:08 #6
Hej

Undskyld, men har faktisk glemt alt om dette, da jeg bestilte nye CD og om indstalerede maskinen, da intet virkede.

Jeg ved ikke hvad forårsagede det.
mvh