Avatar billede hugopedersen Nybegynder
05. november 2015 - 13:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan bliver jeg fri for det download

Min computer står konstant og prøver at downloade noget den gemmer i $Windows.~BT  (jeg kunne tænke mig det er Windows 10)
Hvordan bliver jeg fri for det?
Avatar billede 220661 Ekspert
05. november 2015 - 16:23 #1
Har du reserveret Windows 10?
Hvis ikke, så gå ind under programmer og funktioner og afinstaller en opdatering der hedder KB3035583.

Det er den der styrer at du har det hvide flag nede i taskbar.

Når den er fjernet så går du i windows update og søger på den igen. Men i stedet for at hente den, så højre klikker du på den og vælger at skule opdatering.
Du skal blot være opmærksom på at Microsoft ændrer på filstørrelserne, så du kan få en igen, hvis du ikke er opmærksom.
Jeg har derfor selv valgt at jeg vil hente og installere, i stedet for at det gøres automatisk, så jeg har styr på hvad der kommer ned på computeren.
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
06. november 2015 - 09:43 #2
Det lyder som en plan

Smid et svar
Avatar billede 220661 Ekspert
06. november 2015 - 15:04 #3
svar