Avatar billede lillepigen85 Nybegynder
04. november 2015 - 16:37 Der er 7 kommentarer

HJÆLP - usb/mus virker ikke

Hej. Min mus virker pludselig ikke på min bærbare. Det er en trådløs logitech med usb. Jeg har forsøgt med en ny mus(trådløs) og en ikke trådløs, men min computer siger bare at usb enheden ikke blev genkendt ligegyldig hvad jeg gør.

Jeg har prøvet:
-Enhedshåndtering, slettet alle usb, mus, lagerenheder og genstartet(mange gange)
-Hentet program som skulle genforbinde en mistet forbindelse(logitech) - virker ikke
-Systemgendannet - virker ikke
-opdateret drivere - virker ikke

Har en 2009 vision notebook med vista. Jeg har aldrig haft problemer med musen før??

What to do??? Håber i kan hjælpe :)
Avatar billede 220661 Ekspert
04. november 2015 - 17:13 #1
Hej og velkommen til.
Hvis du putter andre usb dimser i bliver de så registreret af Windows?
Har du gule anmærkninger i din enhedshåndtering?
Avatar billede lillepigen85 Nybegynder
04. november 2015 - 17:26 #2
Tak :) Altså jeg kan putte usb til opladning af telefon i computeren uden problemer og min eksterne harddisk virker også. Det er kun mus der ikke virker, alle 3. Ja, der er anmærkninger, men ikke på USB.
Avatar billede 220661 Ekspert
04. november 2015 - 18:13 #3
Nej men man kan ikke være 100% sikker på at det ikke kan indvirke på usb delen.
Hvad har du anmærkninger ved?

Du virker som du ved lidt om pc.
Prøv at hente Slimdrivers og lad den se hvad du mangler af drivere, samt opdatere hvis der er andre der kan dette:

http://www.driverupdate.net/  (den gule til venstre som er gratis) + fin guide fra Poko1:  http://gratisupload.dk/vis/676841/
Avatar billede lillepigen85 Nybegynder
04. november 2015 - 18:27 #4
Tja ik så meget, men man kan google mange ting ;)

Ved netværkskortet under punkter:

- isatap.home
- isatap.opasia.dk
- teredo tunneling pseudo-interface

Ok, det prøver jeg.
Avatar billede lillepigen85 Nybegynder
04. november 2015 - 19:18 #5
Jeg har downloadet programmet, opdateret og genstartet og det virker stadig ikke :(
Avatar billede 220661 Ekspert
04. november 2015 - 22:37 #6
Det er jeg ked af at høre :-(
Har du prøvet på alle usb porte?
Den har måske både usb 2 og usb 3 porte, og måske er det kun den ene der er i udu.
Avatar billede lillepigen85 Nybegynder
04. november 2015 - 22:49 #7
Ja, ingen af dem virker... Øv :(