Avatar billede RobinV Nybegynder
03. november 2015 - 16:23 Der er 1 kommentar

Vudering af computer

Hej, jeg står og kan købe en Acer Predator G3610 brugt, men ved ikke hvor god den er.
Har fået et tilbud der hedder 3000,-

Specs kan ses her
https://www.komplett.dk/product/741863#technical-details

Tak på forhånd
Avatar billede Slater Ekspert
03. november 2015 - 17:01 #1
Det kommer jo meget an på, hvad den skal bruges til. Er det en spillecomputer, så er den ikke god. HD 7770 har en PassMark score på kun 2155.

CPU'en er ellers okay og 8 GB RAM kan sagtens gå an i dag. 1 TB harddisk er også brugbart til de fleste. Det er bare grafikkortet der halter en del efter til den brug, selvom det også vil være ganske fint til kontorbrug inkl. Photoshop og lignende.