Avatar billede ps76 Forsker
27. oktober 2015 - 16:25 Der er 1 løsning

Intet netkort efter reset?

Jeg har en Lenovo Yoga 2, ca. 1 år gammelt. Kom med W8 men har opgraderet til W10. Nu ønskede jeg at gå tilbage til W8, hvorfor jeg valgte "tilbage til fabriksindst.", og det kom den også.
Bortset fra, at den ikke kan se mit netværk nu? Og på Enhedshåndtering kan jeg slet ikke se noget netkort, kun "bluetooth devides" under "network adapters... og så har den i øvrigt ikke indlæst dansk sprog, som jeg ellers valgte under processen...?
På netværks ikonet på proceslinien siger den "Not connected, No connetions are available"...???
Avatar billede ps76 Forsker
27. oktober 2015 - 17:07 #1
jeg lukker den igen .- den kom lige pludselig.